بوسه

عاشقانه های دلم

بوسه

عاشقانه های دلم

خانه دوست کجاست

دانلود عکس خانه در کف دست انسان


من دلم می‌خواهد

خانه‌ای داشته باشم پر دوست،

کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو…؛
هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد…
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند.
شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست…
بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
خانه دوست کجاست!!!

(فریدون مشیری)



عکس و تصویر ✔دوستی یعنی: با دوستت حرف بزنی و از ته دلت بخندی! ✔دوستی یعنی: گفتن یه ...



دوستی یعنی: با دوستت حرف بزنی و از ته دلت بخندی!

دوستی یعنی: گفتن یه راز مهم بهش! 

دوستی یعنی: سلیقشو بدونی!! 

دوستی یعنی: دوستتو بآ دنیآ عوض نکنی! 

دوستی یعنی: تو مشکلآت پشت هم باشیمـ ! 

دوستی یعنی: با هم بریمـ گردش! 

دوستی یعنی: هر موقع میبینیش دلت براش تنگ شده باشه! 

دوستی یعنی: با هم بریم خرید! 

دوستی یعنی: به همـ دیگه اعتماد داشته باشیم! 

دوستی یعنی: با نگاه با هم حرف بزنیمـ ! 

دوستی یعنی: همش دلت برای دوستت تنگ بشه!!


عکس و تصویر دوستی یعنی با دوستت حرف بزنی و از ته دلت بخندی... یعنی همش دلت برای ...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.