بوسه

عاشقانه های دلم

بوسه

عاشقانه های دلم

بوی پاییز می آید


بوی پاییز می آید

بوی عشق بازی باران و خاک

 پاییز یعنی احساس

پاییز یعنی فصل عاشقی

یعنی خاطره بازی و عشق

 یعنی گرمای بوسه ای دزدکی

پاییز یعنی لذت خوابی آرام 

پاییز یعنی ... 



پاییز می‌آید


آری قاصدک‌ها خبر آورده‌اند…


پاییز خواهد آمد خش‌خش برگ ، عطر باران، بوی خاک…


پاییز خواهد آمد باید قشنگ‌ترین دفتر‌هایم را درآورم؛


نوشتن حس‌های تازه ، رنگ زرد ، رنگ نارنجی


احساس می‌کنم پاییز آسمان را به من نزدیک‌تر می‌کند


انگار هدیه می‌دهد یه بغل اندیشه ، یک بغل شعر ، یک بغل احساس


نم‌نم باران ، موسیقی باد…


گونه‌ی گل انداخته از سرما…


حس دلتنگی… حس بی‌تابی…


حس عشقی که نمی‌دانم چیست؟!


نظرات 2 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:25 http://www.goleroz.blogfa.com/

عجب..

چی عجب؟!؟!؟!؟

حامد چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 08:16 http://www.goleroz.blogfa.com/

خدایا امروز دلم خیلی گرفته ﮔـــﻠﻪ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﺍﺯﮐﻪ, ﻧﻤـــــﯿﺪﺍﻧﻢ ....
ﺍﺯﭼﻪ,ﻧﻤـــــــــﯿﺪﺍﻧﻢ .....
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺩﺭﺩﯼ ﺑﺮ ﻣﻦ
ﺳﻨﮕـــﯿﻨﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ،ﮐــــﻪ ﻧﻤــﯿﺪﺍﻧﻢ ﺩﻟــﯿﻠــﺶ
ﮐﯿﺴﺖ, ﭼﯿﺴﺖ ...
ﺑﯽ ﺣــــــﺲ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ...
ﺧـــــــﺴﺘﻪ ﺍﻡ ...
ﺍﺯ ﺗﻤـــــﺎﻡ جهـــﺎﻥ ....
ﺩﻟـــــــــﻢ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ،
ﻭ ﺍﻧﺪﮐﯽ آﺭﺍﻣـــــﺶ.... !!!!
گفتند اَشکــــــ بریز ، خالی میشوی....
خالی که نشدم هیچ....
پُر شدم از بی کســــی
که چرا کسی اَشکـــــ هایم را پاک نمیکند
و بگوید اَشکــــــ نریز
تو من را داری......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.